איר נשתמש באור כדי להעצים את המטבח שלנו?

איר נשתמש באור כדי להעצים את המטבח שלנו?

להגביר את רמת הנוחות והנעימות של המטבח שלך זה לא קשה. האופי המרגיע והמושך של אור טבעי יכול לעשות פלאים לאזור הבישולים הביתי. התקנת חלונות או פתחים אחרים יכולה להגדיל משמעותית את כמות אור היום שיכנס אליכם למטבח. עם זאת, אם אתם מתכננים מטבח מואר מאוד – מומלץ להתאים לו את השיש הנכון, לדוגמה – שיש מסוג גרניט. להלן כמה אופציות עיצוביות שמשתלבות גם עם אור טבעי באופן מיוחד.

שיש גרניט מסוג cyberian gold 641401 k-stone

שיש-ראשון-למאמר  

אבן אלגנטית ומושכת, מורכבת מצבעים מרגשים: לבן, אפור וחום זהוב. הצבעים הזהובים בשיש זה יוצרים אפקט כריזמטי במטבח לצד אור הטבעי הנגיש אליו. בנוסף שילוב של הלבנים עם הצבעים החמים יותר נותן הרגשה מזמינה לאורחים חדשים. בעת שילוב השיש במטבח מומלץ לוודא כי האור הנכנס נופל בשעות המתאימות על האזורים המבוקשים.

שיש גרניט מסוג indian juperana 221501 k-stone

שיש-שני-למאמר

מקור סוג שיש זה בהודו. הוא יכול להיות חידוש מצוין בשיפוץ המטבח הבא שלכם. האבן היפיפיה הזו מוכרת בעיקר בזכות השילוב בין הצבע הלבן והאפור עם הנקודות כהות המפוזרות עליה שנותנות תחושה מיוחדת למטבח שלכם. האבן הזו עובדת נפלא עם אור מסוגים שונים, אור יום וגם אור ממנורות המטבח. איתו – השיש שלכם יראה וירגיש מקסים.

שיש מסוג אבן קיסר דגם 5003

שיש-שלישי-למאמר

אבן זו נותנת תחושה בריאה ו”גולמית” בעקבות דפוסיה שאותם אנחנו רגילים לראות מחוץ לבית, בטבע. אור היום מחמיא במיוחד לתחושה הטבעית הזו ויכול ממש למשוך את תשומת הלב לשיש ולצורתו הטבעית עד מאוד. סוג אבן זו מומלץ במיוחד לאנשים שאוהבים טבע, וישמחו להרגיש שכל זרם מים הוא מפל וכל עציץ הוא עץ עתיק יומין.

0/5 (0 Reviews)

shanatova