מספר טיפים לחדר מקלחת יוקרתי

לחדרי מקלחת יוקרתיים יש מאפיינים ייחודיים שהופכים אותם לכאלו. כל אחד יכול להרגיש בהבדלים בין חדרי מקלחת בעלי אופי יוקרתי לבין חדרי מקלחת רגילים. האם אתם מעוניינים לשפץ את אחד החדרים החשובים בביתכם ולהוסיף לו מגע של יוקרה? אם כן, הנה כמה רעיונות שכדאי לבדוק:

חלונות גדולים

חדרי יוקרה בדרך כלל מאוד מרווחים. אם אין לכם מספיק שטח עבור חדר המקלחת אך אתם עדיין מעוניינים בטאצ’ יוקרתי – חלון גדול ייצור תחושה של יוקרה באופן מידי.

שיש

בחירה של שיש נכון, יפה וטבעי שיותקן בחדר המקלחת יוסיף בדיוק את המראה שאתם מחפשים. הנה כמה סוגי שיש בעלי מראה יוקרתי שתוכלו לבחור:

 

 

הפרטים הקטנים

לפעמים הפרטים הקטנים שאנחנו מוסיפים לעיצוב חדר משנים לגמרי את התדמית שלו. דוגמה טובה בחדרי מקלחת היא כיורים וברזים. השתדלו לבחור רק ברזים בעלי מראה יוקרתי ה”מדבר” בצבעיו וגווניו עם צבעי השיש שבחרתם.

תאורה

גופי תאורה יכולים לא רק להאיר חללים אלא גם להדגיש את כל הרכיבים היפים ביותר בחדר האמבטיה שלכם. לדוגמה, שימוש בנברשת ייחודית יכול להוסיף זווית מעניינת לחדר האמבטיה שלך. במידה ואתם משתמשים בגוף תאורה ממתחת – פליז או זהב הם צבעי המתכת המושלמים עבור המראה היוקרתי.

צבעים

זכרו שכאשר זה נוגע לצבעי הקירות – Less Is More. המטרה שלכם היא שהפוקוס יופנה לחומרים שהשתמשתם בהם בחדר ולא לצבעי הקיר, ועל כן מומלץ לצבוע אותו באפור בהיר או לבן. הצבעים האחרים, של הכיורים, כלי האמבטיה וכדומה צריכים להיות בגווני יוקרה בולטים, לדוגמה: שחור, זהב, סגול.

טיפ אחרון – אמבטיה בעיצוב משוחרר

אין דבר שמשדר יוקרה יותר מאשר אמבטיה שאינה מחוברת לקיר. כפי שהזכרנו קודם, לפריטים שבחדר משמעות רבה על הדרך בה הוא נתפס ולכן השקעה באמבטיה בעיצוב אלגנטי מאוד תשדרג את חדר האמבטיה שלכם באופן משמעותי.

0/5 (0 Reviews)

shanatova