טעויות נפוצות בעיצוב הבית וטיפים לתכנון העיצוב

יש טעויות שכולם עושים שהם מעצבים בית חדש, עיצוב יכול להראות קשה בהתחלה אבל הטיפים האלו יכולים לעזור לכם להימנע מהטעויות הללו, כי בסופו של דבר כולנו רוצים בית יפה, מתפקד ומזמין לאירוח.

תוכנית העיצוב שלכם צריכה שיהיה לה “אמירה” ואמורה לשקף אתכם.
העיצוב צריך להיות אותנטי ובתוכו אובייקטים החשובים לכם. רק בגלל שאתם אוהבים סוג מסוים של צבע או תבנית, לא אומר שאתם צריכים להשתמש בו אם הוא לא מתאים לעיצוב.
כאשר משתמשים במוטיב חוזר יותר מדי החדר יכול להראות כ”יותר מדי” ובכך בעצם לפגום בחוויה שניסתם להשיג. אם אתם אוהבים תבנית מסוימת וממש לא יכולים לוותר עליה, אפשר להוסיף את זה בדברים הקטנים, בתור כרית, כיסא או אפילו בצבע על קיר.

מומלץ שלא להוסיף יותר מדי אקססרוריז.
כמו כל דבר, צריך להוסיף בטעם. אין צורך להוסיף פרטי ריהוט ואקססרויז בשביל לגרום לחדר להראות מעוצב יותר, בדרך כלל ההפך הוא הנכון והחדר נראה מפוזר ולא מאורגן. בנוסף, תוספות כאלו מעבר לחיסרון שלהן בעיצוב יכולות לפגוע באיכות החיים והתנועה של הדיירים הגרים בבית ולגרום לאי נוחות. המטרה היא ליצור חדר רגוע, נוח לשימוש ושהאורחים והדיירים של הבית ייהנו ממנו.

תאורה.
במיוחד בעיצוב אמבטיות, אור לבן זה צבע מעולה לאמבטיה אבל רק שהוא מתאים לשיש שבאמבטיה. אור לבן קל להתאים והוא נותן שליטה בתאורה שאנו מנסים לתת. אנו ממליצים להוסיף למסדרונות או מקומות צרים מראה ובכך המראה תחזיר את האור ותיתן את האשליה שהחדר גדול יותר מכפי שהוא נראה.

טיפ נוסף הוא לחקור, לגלות, ולא להיות זריזים לגבי ההחלטה שלכם. תנסו לדגום את הצבעים שאתם הולכים להשתמש בהם בבית שימו אותם אחד ליד השני ותראו איך הם נראים, חשוב לנסות ליצור הרמוניה ותחושה של סדר בין הצבעים.
הנה כמה אופציות מעולות למשטחי שיש במגוון צבעים:

דגם 5141 של אבן קיסר, משטח לבן יפיפה שדרכו עוברים ורידים שחורים. יוקרתי מאוד – במחירי מבצע.

דגם 4230 של אבן קיסר, שיש אפור המדמה אבן טבעית ומייצר תחושה מיוחדת ומגוונת במטבח.

דגם 4170 של אבן קיסר, שיש שחור בעל דומיננטיות וצבעים שלא רגיל לראות במטבח. ללא ספק משדרג את המטבח בכמה וכמה רמות.

אל תשכחו, הצבעים, הרהיטים והאקססוריז האלה ילוו אתכם למספר שנים ולכן חשוב להשקיע הרבה מחשבה לפני עיצוב הבית.

 

חברת “שיש פאר” זמינה עבורכם בכל רגע לייעוץ ללא עלות עם מבחר עצום של משטחים נוספים במגוון צבעים מבית אבן קיסר, למינם, K Stone וגרניט. 

פנו אלינו: ‏073-7594877

 

0/5 (0 Reviews)

shanatova