אבן קיסר – כל מה שרציתם לדעת ולא העזתם לשאול

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

מי שיש לו נגיעה כלשהי, גם אם מינימלית לעולם השיש לבטח מכיר את צמד המילים אבן קיסר. מדובר בחברה המובילה כיום לייצור משטחי שיש מקוורץ ושמה הולך לפניה הן בארץ והן ברחבי העולם. החברה נוסדה לפני כמה עשורי שנים והביאה בשורה של חדשנות ואיכות מעולה של משטחי שיש העשויים מקוורץ. החברה מובילה בכל מה שקשור בעמידה בתקנים בינלאומיים מחמירים ולא בכדי משטחי השיש מתוצרת החברה הם ההעדפה הראשונה של כל מי שמבצע שינוי כזה או אחר בבית ודרוש לו משטח שיש.

משטחי השיש של אבן קיסר מיוצרים כיום בארץ וגם במפעל ייצור בארצות הברית המשמש את עשרות אלפי הלקוחות המקומיים המרוצים. גם בארץ מהווה החברה את בית העסק המוביל בתחום של משטחי שיש ועם הזמן טכנולוגיות הייצור והעבודה משתנות ומשתפרות ללא הרף. משטחי השיש מתוצרת אבן קיסר מתאימים לכל סגנונות העיצוב, החל במטבחים הכפריים והרומנטיים, דרך העיצוב הקלאסי והמוכר וכלה בעיצוב מודרני, נועז וכזה המשלב גם אלמנטים של מתכת וחשוב להתאים אותה למשטח השיש.

משטחי שיש של אבן קיסר

משטחי השיש מתוצרת אבן קיסר מצטיינים בעמידות גבוהה וחוזק יוצא מן הכלל. למעט תחזוקה שוטפת מינימלית בלבד אין צורך בביצוע פעולות ניקוי או תחזוקה מסובכות והשיש נשאר יפה, מבריק ועמיד ממש כפי שהיה נראה ביומו הראשון בבית או בדירה. את הדגמים הרבים ניתן להשיג בשלל צבעים ועיצובים – פרי מוחם של מיטב המעצבים, האדריכלים והמעצבים הגרפיים בארץ ובעולם.

כאשר בוחרים משטח שיש של אבן קיסר עושים זאת כי יודעים שמשטח שיש זה ילווה את החיים בבית למשך הרבה מאד שנים מבלי שיהיה צורך (או רצון) להחליף אותו. חיי השגרה המודרניים דורשים מינימום של התעסקות בתחזוקה או בקרת נזקים ואכן אלה כלל לא קיימים כאשר בוחרים במשטח שיש של אבן קיסר. המשטחים עמידים בטמפרטורות גבוהות, אינם נשרטים, לא נפגעים ממכות קהות ולא סופגים לכלוך או כתמים. אין ספק שמדובר בבחירה לא פחות ממעולה.

0/5 (0 Reviews)

shanatova