איזה שיש מתאים לארונות אמבט

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

חדר האמבטיה הינו החדר האינטימי ביותר מחד והייצוגי ביותר מאידך. לא בכדי השירותים מהווים אספקלריה ליחס הדיירים כלפי הבית – זהו החדר המוקדש לזמן האינטימי שלנו עם עצמנו. בחירת האלמנטים העיצוביים לחדר האמבטיה מוכתבת רבות מהאופי של דיירי הבית וכן מאורח החיים המאפיין את הדיירים.

תודות לפיתוחים הרבים בתחום העיצוב ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שיש בעלי גוונים ומרקמים, סגנונות ומראות שונים. כל אחד מסוגי השיש יעניק לחדר האמבטיה שלכם אווירה אחרת וסגנון בעל נוכחות ייחודית, ולפיכך הבחירה בסוג השיש הינה בעלת השפעה על הבית כולו – בין אם בהתאמה לסגנון הכללי של עיצוב הבית ובין אם בקונטרסט שהיא יוצרת.

מאחר וחדר השירותים הינו ייעודי ואיננו נוהגים לישון או לאכול בו, רבים מרשים לעצמם “להתפרע” ולעצב את חדר האמבטיה או השירותים בצורה ייחודית. סוגי השיש שניתן לבחור לשילוב עם ארונות אמבטיה הינם רבים: החל מהשיש המוכר דרך גרניט ואוניקס – כל אלו מציעים מגוון עצום של אפשרויות לעיצוב ארונות אמבטיה.

איזה שיש יתאים לאמבטיה?

אוניקס

האוניקס הינו סוג שיש בעל מראה מרשים וייחודי המעניק לחדר האמבטיה מראה ייחודי. האוניקס מעביר אור ויוצר על ארונות אמבטיה השתקפויות מדהימות. כמו כן, מגביר האוניקס את מידת האור הקיימת בחדר השירותים ויוצר מראה קסום ונעים לעין. בהטלת אור על האוניקס, נחשפים צבעיו היפהפיים וכן שלל הגוונים הקטנים המתחבאים בתוכו. את האוניקס ניתן למצוא בצבעים רבים וביניהם לבן, לבן ואפור, לבן מלכותי, ירוק על גווניו השונים, חום מעורב בירוק, אוניקס בכתום וורוד, בדוגמאות של פרחים ועוד. בשל הדוגמאות המיוחדות שלו, האוניקס משמש בעיקר לחדרי אמבטיה.

שיש סינטטי מקוורץ

השיש הסינטטי העשוי קוורץ הינו שיש אידיאלי לחדרי אמבטיה ושירותים. במיוחד מתאים השיש הסינטטי לייצור ארונות אמבטיה מאחר והינו שיש בעל חוזק משמעותי. מאידך, הקוורץ הינו חומר גמיש מאד ולכן משמש את בעליו למשך שנים רבות. אין ספק כי מדובר באחד מחומרי הגלם האיכותיים ביותר לייצור ארונות אמבטיה ולשימוש בחדר השירותים.
השיש הסינטטי מקוורץ הינו עמיד לשריטות ובשל כך הוא שומר על מראה מבריק וחדש למשך שנים רבות. מגוון צבעים מוצעים לנו בבחירת שיש סינטטי, דבר ההופך את השיש למבוקש ואהוב על רבים וכן מתאים לסוגים שונים של חדרי אמבטיה ושירותים.ישנם סוגים נוספים של שיש המתאים לייצור ארונות אמבטיה ורצוי להכיר את מגוון סוגי השיש בטרם מקבלים את ההחלטה הסופית.

0/5 (0 Reviews)

shanatova