אריחי קרמיקה בעיצוב מטבח

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

ברוב המטבחים המעוצבים כיום, וגם במטבחים הישנים יותר, קרמיקה היא חלק חשוב ביותר בעיצוב של המטבח. רבים מחליטים כי המטבח הישן זקוק לשינוי, וכי יש לעשות משהו בנידון. שיפוץ של מטבח יכול להתבצע בשני אופנים: רכישה של מטבח חדש, או שיפוץ של המטבח הישן. החלפה של קרמיקה במטבח יכולה לשנות את המראה שלו מקצה לקצה, ועם קצת צבע על הקירות, המטבח יכול להראות כחדש, מבלי ששיניתם או החלפתם שום רהיט. קרמיקה היא למעשה פתרון מצוין לכיסוי של קירות המטבח, על מנת שלא יתלכלכו משאריות של אוכל, טיגונים ובישולים. החלפת קרמיקה מעוטרת או חלקה, קלה לניקוי, והופכת את המטבח שלכם לחדשני ונעים הרבה יותר.

סוגים של אריחי קרמיקה למטבח

בבואכם לרכוש אריחי קרמיקה למטבח חשוב שתדעו, כי קרמיקה אשר מתאימה לריצוף, אינה בהכרח מתאימה גם לכיסוי של קירות המטבח. לכן, חשוב מאוד לברר אילו סוגי קרמיקה מתאימים למטבח, לפני תחילת העבודה, ואם אתם מעוניינים בהתאמה בין הריצוף במטבח לבין כיסוי הקירות, הקפידו לבחור אריחי קרמיקה אשר מתאימים לשני האופנים. קיימים כמה סוגים של אריחי קרמיקה למטבח:

– ישנם אריחי קרמיקה אשר מעוצבים בסגנון ייחודי ומיוצרים במדינות כמו ספרד או פורטוגל. אריחים אלו שימשו בעבר הרחוק לצורך עיטור של ארמונות, כנסיות וספסלי רחוב במדינות אלו, ועשו הסבה גם כאריחי קרמיקה למטבח.
– ישנה קרמיקה למטבח אשר מכונה “ענתיקה” אשר מכילה אריחים בסגנון עתיק.
– סוג קרמיקה נוסף המכונה “איזניק” היא קרמיקה אשר מקורה בתורכיה, והיא משרה אווירה ייחודית ומסוגננת למטבח.
– תוכלו לבחור בקרמיקה מסוג “ארט נובו” כאשר האריחים השונים מעוטרים בקווי מתאר מגוונים, ובציורים בעלי עומק.

פרמטרים שונים לבחירת קרמיקה למטבח לאחר שבחרתם את סוג האריחים בהם אתם מעוניינים להשתמש לצורך כיסוי קירות המטבח, כעת עליכם לבחון מספר פרמטרים נוספים על מנת שתוכלו לבצע את הבחירה הסופית הנכונה ביותר:

– חוזק: על מנת שלא ייווצר מצב בו אחרי תקופה קצרה תבחינו בסדקים או שברים באריחים, מומלץ לבצע בדיקת חוזק לאריחי הקרמיקה לפני הרכישה. מכבש מיוחד אשר תפקידו לעלות על אריחי הקרמיקה, יכול להצביע בצורה מדויקת על החוזק של האריחים, ולהבטיח לכם כי לא כל מכה של סיר או חפץ אחר בקרמיקה, יעשה בה סדקים.

– כושר ספיגה: אין צורך לספר לכם כמה המטבח הוא אזור רטוב, בו השימוש במים הוא על בסיס יומי. על מנת שאריחי הקרמיקה לא יספגו את הנוזלים ויהרסו, מעבירים אותם מבחן ספיגה המורכב משני חלקים: בחלק הראשון מוכנסים אריחי הקרמיקה לתנור, על מנת לבדוק את התנהגותם בתנאים שונים, ובחלק השני הם מוכנסים לאמבט עם מים רותחים.

בחירה נכונה

אם תקפידו לבחור באריחים אשר עברו את כל הבדיקות השונות, מובטח לכם מטבח מעוצב כחדש, והכי חשוב, קרמיקה עמידה בפני נזקים.

0/5 (0 Reviews)

shanatova