במה שונה סיליסטון מסוגי השיש השונים?

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

חומר השיש היוקרתי אומנם מוכר לנו מהמטבח ממשטח העבודה, אולם הוא חומר כל כך פופולרי ובעל מראה מיוחד, ולכן בעלי בתים רבים משלבים אותו במקומות נוספים בחלל הבית, כמו  בחלל הסלון, כריצוף וגם משלבים אותו בחלל חדר האמבטיה. באמבטיה אנו שוטפים מעלינו יום יום את תלאות היום, והוא סוג של חדר פינוק אינטימי בו אנו מבלים יום יום, ולכן עליו להיות מעצב בקפידה ולשדר מראה יוקרתי, כזה שכיף להיות בו. ולכן, שילוב של שיש מסוגים שונים בחלל הרחצה יכול להפוך אותו בקלות מחדר רחצה סטנדרטי ליוקרתי ומרשים.

מחיפוי קיר ועד ריצוף מדהים

בשל מגוון הרב של סוגי השיש בשוק והיתרונות הרבים הטמונים בחומר זה, ניתן לשלבם בחלל חדר הרחצה במקומות רבים, כמו – כחיפוי קיר בכל החלל, כריצוף, בניית נישות משיש, עמודים משיש, מדרגות לג’קוזי ועוד. ביתרונות של חומר השיש באמבטיה הם רבים, כיוון שמדובר בחומר שאינו סופג מים כלל וכלל, כיוון שהוא בעל כושר ספיגה נמוך, מדובר בחומר בעל מראה מבריק במיוחד ולכן המים מתנקים עליו בקלות רבה, הוא מבריק במיוחד, מגיע במבחר רב של צבעים ועוד מגוון יתרונות נוספים.

דיזיין ברמה גבוהה

השיש הוא בעל מראה מחוספס, כלומר בעל עיטורי אבן טבעיים, ומגיע במגוון רב של דקורציות וצבעים מרהיבים, ולכן ניתן לשלב את חומר השיש בחלל חדר רחצה מודרניים בעלי עיצוב יצירתי. בתום השיפוץ או בניית חדר הרחצה, מתקבל עיצוב מרהיב, אולם חשוב לשלב את השיש עם יתר האלמנטים בחלל מבחינה עיצובית, כך שתתקבל סינרגיה מושלמת בין השיש ליתר האלמנטים בחלל חדר הרחצה.

אלו צבעי ישי מומלץ לבחור לחדר האמבטיה?

צבעי השיש יכולים להיות בהירים או כהים, אולם חשוב להבין כי על מנת לקבל חלל רחצה גדול ובעל מרחב, כדאי לשלב אריחי שיש בגוונים בהירים כגון – גווני לבן, תכלת, חום בהיר וכו’, מכיוון שידוע כי צבעים בהירים מגדילים את החלל, וצבעים כהים מקטינים את החלל, ולכן ההמלצה הטובה ביותר היא לבחור חיפויי קיר בהירים לחלל חדר האמבטיה.

0/5 (0 Reviews)

shanatova