דברים שלא ידעתם על שיש סיליסטון

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

אבן סיליסטון היא אחת האבנים היוקרתיות יותר בשוק ובעלת מראה מיוחד שלא ניתן להתעלם ממנו, כך שלא פלא שזהו השיש הנפוץ ביותר בארץ ובעולם. שיש סיליסטון הינו עשוי מחומר קוורץ טבעי לחלוטין, והוא מכיל לרוב כ- 95% קוורץ, מה שמעניק לו יתרונות רבים ביחס לאבנים השונות המוצאות בשוק. יחד עם זאת, שיש סיליסטון משלב טכנולוגיות מתקדמות ביותר ותרכובות משובחות ההופכות את האבן לא רק ליפה כלפי חוץ, אלא בעלת יתרונות רבים ונוחות בלתי מתפשרת בעת העבודה על השיש.

כל היתרונות של שיש סיליסטון

מראה מרשים ויוקרתי

מדובר באבן חלקה במיוחד המקנה ברק טבעי, ולכן היא מתאימה למשטח עבודה במטבחים מודרניים ויוקרתיים ובכלל לבעלי בתים המעוניינים במטבח יוקרתי ומרשים.

משטח אנטי בקטריאלי

שיש סיליסטון מונע היווצרות של חיידקים, וזאת בשל הצפופות של החומר, מה שמעניק משטח עבודה סטרילי לחלוטין ביחס לכל שיש אחר הנמכר בשוק. בשל תכונה מופלאה זאת, מרבים להשתמש באבן סיליסטון במעבדות שונות ובמשטחי החתלה לתינוקות בביתי חולים על מנת לקבל משטח עבודה סטרילי לחלוטין.

משטח עבודה קל לתחזוקה

קל מאוד לתחזק ולנקות את שיש ה סיליסטון, מה שהופך אותו למבוקש מאוד בשוק ובעיקר במטבחים גדולים שבהם יש משטחי עבודה נרחבים במיוחד. את השיש ניתן לנקות על ידי סמרטוט לח וחומרי ניקוי ייעודיים והוא מתנקה בקלות רבה.

מבחר עוביים וגוונים

את השיש ניתן למצוא בעוביים שונים על פי דרישתם ועל פי עיצוב חלל המטבח. כמו כן, ניתן למצוא גוונים רבים וייחודיים לצורך התאמת הצבע בקפידה לחלל המטבח מבלי להתפשר כלל וכלל. רק לסבר את האוזן, קיימים בשוק כ- 50 גוונים של שיש סיליסטון ואף יותר.

אם כך, נראה כי שיש סיליסטון מביא איתו יתרונות רבים, ולכן מעצבי פנים ואדריכלים מרבים להמליץ ללקוחותיהם על שיש סיליסטון לצורך קבלת מטבח מודרני ויוקרתי, לצד תחזוקה קלה במיוחד. את השי ניתן להרכיב בקלות רבה על ידי בעלי מקצוע ייעודיים והוא יוכל לשמש אתכם שנים רבות מבלי לאבד מהברק והאיכותי שלו, כיוון שמדובר באבן טבעית לחלוטין המעריכה שנים.

שיש סילסטון שיש סילסטון שיש סילסטון שיש סילסטון שיש סילסטון

0/5 (0 Reviews)

shanatova