היתרונות והחסרונות שיש בשיש גרניט

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

השיש הוא אחד האלמנטים הדומיננטיים בחלל המטבח ונראה כי הוא גם הקשה ביותר לבחירה, הן מבחינת בחירת גוון השיש והן מבחינת החומר ממנו הוא יהיה עשוי. עיצוב מטבחים הוא תחום ששייך למומחים, הרי יש צורך לשלב אלמנטים רבים שבסופו של דבר יחברו יד לדי סינרגיה מושלמת, יש לנו את ארונות המטבח, הריהוט, מוצרי החשמל, אי במטבח, דלפק בר עם כסאות, מזווה, פרזולים, ברזים וכיורים ובסופו של דבר גם את בחירת השיש. בשל המורכבות הרבה של עיצוב המטבח ובחירת החומרים והצבעים השונים, כיום דיירים רבים הנמצאים בשלב שיפוץ המטבח או בנייתו מחדש, מעדיפים ובצדק להיעזר בבעלי מקצוע מומחים לצורך עיצוב המטבח כגון – אדריכלים, מעצבי פנים ואפילו נגרים.

מבין הסוגים השונים של השיש המוצע בשוק ורק נזכיר שיש לא מעט סוגים, נראה כי שיש גרניט למטבח הוא הפופולרי ביותר ומאפשר לבעלי הבית ליהנות משיש איכותי ויוקרתי, כזה שלא ניתן לפספס. אולם, כמו לשיש גרניט יש יתרונות רבים מבחינת המראה שלו, יש לו גם מעט חסרונות. אז בואו נראה מה היתרונות והחסרונות הבולטים בשיש גרניט.

היתרונות של שיש גרניט

שיש גרניט היא אבן טבעית לחלוטין ללא עיבודים שונים, מה שהופך אותה לייחודית, היא מגיעה במבחר רב של צברים, כאשר הגוונים הנפוצים הם גוונים כהים. כמו כן, שיש גרניט הוא מאוד פרקטי למשטח עבודה במטבח, ולכן הוא מתאים למי שנמצא לא מעט זמן במטבח ובעיקר לחובבי בישול ואפייה, ולכן ומהבחינה הזו עולה על כל שיש אחר המוצע בשוק. אבן גרניט היא בעלת כושר ספיגה נמוך ובכך היא אינה סופגת כתמים, מה גם שהיא בעלת צפיפות גבוהה במיוחד.

על מנת לשמור על איכות האבן והברק הטבעי של השיש, מומלץ כל כמה שנים ללטש את השיש או למרוח עליו סילר המיועד לשמור על איכות השיש.

החסרונות של שיש גרניט

לא כולם אוהבים את הצורה הטבעית של שיש גרניט, כיוון שהוא מגיע עם הדפס טבעי של שיש. אבן גרניט המגיעה בגוונים בהירים נוטה להתלכלך מהר יותר והכתמים לא תמיד יוצאים באופן מיידי בהשוואה לסוגי שיש אחרים. כמו כן, חשוב שלא להניח סיר רותח על השיש ולא להשתמש עם חומרי ניקוי חזקים במיוחד כמו מסיר אבנית או מסיר שומן.

0/5 (0 Reviews)

shanatova