יתרונות מצבות משיש גרניט

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

בחירה של סוג השיש המתאים לעיצוב מצבה אינה החלטה פשוטה כלל ועיקר. מלבד היופי והעמידות שדרושים למצבה שתוקם, מדובר בעניין רגיש במיוחד של עיצוב מצבה עבור אדם קרוב שנפטר לא מזמן. כל מי שקשור בדרך כל שהיא לתעשיית השיש מודע לרגישות של עניין זה ולכן סוגי השיש המוצעים לצורך עיצוב מצבות הם אלה האיכותיים ביותר, העמידים ביותר ואלה הנחשבים לטובים ביותר. שיש גרניט שנחשב שיש איכותי ועמיד במיוחד נמצא אף הוא ברשימת סוגי השיש המתאימים והמומלצים לצורך עיצוב מצבות.

מצבות בבית העלמין צריכות להיות עמידות במיוחד מפני שהן חשופות לתנאים קשים וקיצוניים של מזג אוויר – בקיץ הן עומדות תחת קרני השמש הקופחת ובחורף הן נתונות לרוחות חזקות ולעתים גם לגשמים עזים. אסור להגיע למצב שבו בשל התנאים האלה נשחקת המצבה או הופך להיות דהוי הכיתוב עליה. מכאן קל להבין שהמצבה חייבת להישאר איתנה ולהחזיק מעמד מבלי שייגרם לה כל נזק, ללא קשר לתנאים השוררים מסביב. לשם כך אין ברירה לאל לבחור בסוג השיש המוביל והאיכותי ביותר, ולא מומלץ להתפשר בעניין זה.

שיש גרניט בעיצוב מצבות

עד לפני כמה וכמה שנים היה שימוש בשיש מסוג פחות איכותי בתחום המצבות מפני שלא העריכו עד כמה יש צורך דווקא בתכונות הטובות ובמעלות המעולות של שיש גרניט. כיום כבר ידוע שאין להתפשר בתחום זה באיכות ועמידות השיש ומכיוון שזהו סוג השיש המוביל הרי שצריך להשתמש בו ורק בו. מלבד זאת ניתן להשיג את השיש הזה במבחר עצום של דגמים, דוגמאות וצבעים וניתן לעצב את שיש הגרניט בכל צורה ועיצוב שרוצים להציב בתור מצבה.

אין ספק שהיתרון הגדול הוא שמדובר בשיש הטוב ביותר שקיים כיום ועל כך אין עוררין. בכל מקום שבו יש שימוש בשיש – מטבח, חדרי אמבטיה, עיצובים של חללים יוקרתיים או כמצבות בבית העלמין – זהו קונצנזוס שזהו השיש הטוב ביותר ואין שום סיבה להתפשר על האיכות ולא לפנות ישר אל הסוג המוביל והידוע בתור הטוב ביותר.

0/5 (0 Reviews)

shanatova