מילון השיש השלם

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

אנו, בחברת שיש פאר, בעלי ניסיון במכירה והתקנה של שיש. מקצוע ייצור שיש עובר במשפחתנו מדור לדור.ברצוננו לחלוק אתכם,הלקוחות את הידע שצברנו במהלך השנים,כדי שתוכלו לרכוש מידע בכל הנוגע לסוגי השיש הקיימים ולבחוק בצורה מושכלת.

שיש נותן אווירה יוקרתית ואיכותית בבית. הוא נותן ברק ויופי ומעניק אסתטיות. היות ושיש נשמר לשנים ארוכות,אנחנו רואים לנכון לתת לכם מידע באמצעותו תוכלו לבחור את סוג השיש המתאים לכם וליהנות ממנו לאורך תקופה ארוכה.

עמידות

קוריאן: שיש קוריאן הינו משטח עבודה אידיאלי העשוי מחומרים אקריליים המאפשרים ליצור סביבת עבודה אידיאלית בחלל המטבח. שיש קוריאן אינו נפגם בקלות כתוצאה משימוש במזון או במים, אך כדי ליהנות מהמשטח למשך תקופה ארוכה חשוב מאד לייבשו בסיום הניקוי.

אבן קיסר: שיש אבן קיסר אינו דורש איטום או שימוש בחומרי ניקיון מיוחדים, מה שמאפשר לשמור על משטחי השיש לאורך תקופה ארוכה.

גרניט: גרניט היא אבן טבעית ויש בה נקבוביות קטנות המאפשרות חדירה של נוזלים, ולכן משטח שיש כמו אבן גרניט איננו עמיד בפני כתמים. לכן, כדי לשמור על השיש לאורך זמן רב ניתן למרוח חומר בשם סילר. מטרת החומר היא להפחית את הסיכוי לכתמים.

סיליסטון: האבן מורכבת בחומר בשם קוורץ, מה שמעניק לה תכונות מיוחדות בין השאר עמידות בפני כתמים, עמידות בפני שריטות וכן מראה מיוחד.

ניקיון

קוריאן: בשל המרקם המיוחד של שיש קוריאן העשוי מחומרים אקריליים ומינרלים המהווים משטח עבודה טוב, ניתן לנקותו בקלות רבה כך שלא יישארו בו סימני צבע. מדובר במשטח נקי במיוחד כי שום לכלוך לא נדבק אליו.

אבן קיסר: שיש אבן קיסר נחשב לפופולארי בשל הקלות שניתן לנקותו, וכן גם כי מדובר בשיש איכותי מאד שלא נוצרים עליו כתמי רטיבות.

גרניט: בגלל אופיה של האבן, היא עשויה לספוג כתמים. ניקוי אבן גרניט יש לבצע באמצעות מים פושרים תוך שימוש בחומרי ניקיון שמתאימים לטיפול באבן גרניט .לרוב, הכתמים שנוצרים על האבן הם כתמים שטחיים הניתנים להסרה על ידי חומרי ניקיון מיוחדים המצליחים לחדור את השכבה הפנימית של האבן.

סיליסטון: בשל התכונה הייחודית שלו- אנטי בקטריאליות מדובר במשטח שנשאר נקי לאורך כל הזמן.

צבעים

קוריאן: ניתן למצוא בצבעים שונים, כאשר צבעים שקופים יכולים ליצור אפקט שקיפות מרהיב.

אבן קיסר: שיש אבן קיסר ניתן למצוא בצבעים שונים,כאשר לא כל שיש מתאים לעיצוב ולאווירה שברצונכם ליצור. שיש אבן קיסר ידוע ניתן למצוא בצבעים מגוונים ומיוחדים המוסיפים ליתרונות האיכותיים.

גרניט: הצבעים העשירים של אבן גרניט כגון ורוד-אפור,שחור או אדום הופכים את האבן לאחת האבנים הפופולאריות ביותר לעיצוב שיש במטבח או בחדר האמבטיה.

סיליסטון :שיש סיליסטון מגיע בשלל צבעים (למעלה מ50 גוונים).

עובי

עובי נחשב לפרמטר חשוב בעיצוב המטבח .מבחינים בין שיש דק ועבה. שיש דק מעניק מראה עדין למטבח,היות והשיש נחשב למאסיבי, פרופיל דק יעדן את המראה. פעם אנשים בחרו שיש עבה כי הם שאבו את כוחם מהעובי, אך כיום המגמה היא לבחור שיש דק המעניק למטבח מראה אלגנטי.

גובה

בעת בחירת שיש גובה השיש צריך להתאים לגובה של בעלי הבית, על מנת שיוכלו לעבוד על המשטח. ישנה חשיבות רבה לשיש בבית, בייחוד בחלל המטבח בו מתנהלים הבישולים ועבודות המטבח.

שיקולים בבחירת שיש נובעים ממספר נושאים. חשוב לדעת האם השיש עמיד מפני כתמים, מה מייחד אותו בשונה מדגמים אחרים. לפני הבחירה כדאי להכין שיעורי בית ולהשוות בין הדגמים השונים מבחינת העובי, הגובה, הניקיון והצבעים. בסופו של דבר, בבחירת שיש יש לתת מקום לעיצוב הכללי של הבית ולבחור שיש שישתלב עם המראה הכללי של הבית.

החלטתם לבחור בשיש למטבח? לפרטים לחצו כאן

0/5 (0 Reviews)

shanatova