עולם שלם ומגוון של כיורים

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

עולם הכיורים עבר התקדמות גדולה בעשור האחרון בכל הקשור לעיצוב. בעבר ייחסנו לכיור משמעות של מוצר פשוט לכאורה, אגן קטן מרובע או עגול עם חור ניקוז בתחתית, נכנסים אליו מים, יוצאים ממנו מים, פשוט, לא ביג דיל. וזה נכון, כיור הוא באמת דבר מאוד פשוט, אבל זה כשאנחנו מדברים במישור הפונקציונלי, במה שהכיור יודע וצריך לעשות. כאשר אנחנו מדברים במישור העיצובי, מסתבר שישנם לא מעט אלמנטים שיכולים להפוך דבר פשוט כמו כיורים מונחים לאמבטיה או למטבח, מעניין לא רלוונטי לפריט עיצובי מעניין ואטרקטיבי בכל בית.

זה לא מה שהיה פעם

בעבר היו כיורים, אגנים קטנים עשויים חרסינה. הנטייה הייתה לעשות אותם קטנים מאוד כמעין ניסיון לחסוך מקום במרחב הביתי. לשטוף ידיים בכיור קטן כזה שהוצב בשירותים למשל, הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית. לאט לאט התחילו לפתח את התחום של כיורי נירוסטה גדולים שהפכו מאגן פשוט לשטיפת כלים, לפריט עיצובי מעניין במטבח. אבל מאז עברו הרבה מים בירדן, והעולם הזה שינה את פניו לחלוטין.

מגוון גדלים, צבעים ועיצובים

כיום אפשר למצוא מגוון מוצרי איכות למטבח בכלל וכיור בפרט במגוון רחב של עיצובים וצורות, ובמגוון רחב של גדלים, מרקמים, חומרים ועוד. כך למשל, אם בעבר היה הכיור מוטבע בתוך חור שנבנה במיוחד בשבילו בשיש של המטבח, היום אפשר להניח אותו על השיש, כך שכל הגוף שלו, כל המבנה שלו הופך להיות חלק מן העיצוב של המטבח. אם בעבר היו הכיורים כולם לבנים וחלקים, היום אפשר למצוא כיור בכל צבע שרוצים, הוא יכול להיות חלק לגמרי והוא יכול להיות בעל מרקם טבעי וגס אשר מתאים למטבח פרובנס, ממש כמו אבן שחצבו אותה זה עתה מן הסלע.

אם הייתם בבית מלון או בצימר יוקרתי לאחרונה, בוודאי שמתם לב לכך שהכיור משך את תשומת ליבכם. יכול להיות שהוא היה מונח על גבי ארונית, ואתם ניסיתם במשך כמה דקות להבין איך זורמים המים למטה דרך חור הניקוז, כי אתם פשוט לא רגילים לראות כך כיור.

רעננו קצת את מראה הבית שלכם עם כיור חדש

אם אתם מעצבים בית חדש, או שאתם רוצים לחדש קצת את המראה של הבית שלכם, ולהעניק לו טאצ’ יותר עיצובי, תוכלו להיכנס לאינטרנט ולבצע חיפוש קל ופשוט סביב הנושא של כיורים, ולראות מגוון רחב מאוד של דגמים המתאימים להתקנה במגוון צורות ודרכים, וכן דגמים באין ספור צבעים, מרקמים, צורות, שילובי צורות ועיצובים ועוד.

תוכלו גם לצפות בקטעי וידאו המתארים את תהליך התפתחות העיצוב בעולם זה, ומדמים דגמים שונים בסביבות שונות על מנת לתת לכם אפשרות לבחון מה הוא הדגם שיכול להתאים לכם ביותר. תוכלו גם להיכנס לאתרי חנויות, ולבצע השוואות מחירים לפי דגם, לפי גודל ולפי כל פרמטר אחר שמעניין אתכם.

לדגמי כיורים לחצו כאן

0/5 (0 Reviews)

shanatova