עיצוב המטבח מא עד ת

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

המטבח הוא אחד החדרים הכי מגוונים בבית. בדרך כלל בכל בית תמצאו את אותם דברים, פחות או יותר, בחדרים האחרים. בכל סלון תמצאו ספה, שולחן קפה נמוך וטלוויזיה. בכל חדר שינה תמצאו מיטה וארונות בגדים ובכל אמבטיה תמצאו כוס מברשות שיניים, סכיני גילוח ומגבות. העיצוב של כל חדר ישתנה מבית לבית, חדרים מסוימים יכילו דברים יוקרתיים יותר מאחרים – אך בסך הכל הדברים צפויים למדי.

לא כך הדבר כשמדובר במטבח. מטבחים מלמדים אותנו על האדם המחזיק אותם יותר מכל חדר אחר. זה נכון שבכל מטבח תמצאו דברים קבועים כמו מקרר, משטח עבודה, כיור וכיריים, אך מגוון האפשרויות מכאן והלאה הוא עצום בצורה מדהימה. כיצד אפשר לבחור ציוד מטבח? מהם כלי המטבח שאי אפשר בלעדיהם ומהם כלי המטבח שיהפכו את המטבח שלכם למקצועי יותר?

בחירת השיש המתאים לעיצוב המטבח

הדבר הראשון עליו עלינו להחליט לפני הכל, זה בחירת השיש המתאים למטבח שלנו, בהתאמת הצבע, סוג השיש וצורת הגימור. עומדות לפנינו כמה אפשרויות בבואנו לבחור שיש למטבח: שיש אבן קיסר, שיש סיליסטון, שיש גרניט ועוד.
יש חשיבות גדולה להיוועץ עם בעל מקצוע לפני התקנת השיש במטבח בכדי להימנע מבעיות בהמשך. בעל המקצוע יוכל להתאים את סוג השיש המתאים לצרכים הייחודיים שלנו.

עיצוב קירות המטבח בהתאמה לשיש, לסגנון ולארונות

בעת עיצוב המטבח לאחר שבחרנו את סוג השיש וארונות המטבח יש באפשרותנו לעצב את קירות חלל המטבח בסגנונות שונים. ישנם אנשים שאוהבים קירות לבנים ללא שום תוספת, אך ברוב המטבחים כיום תוכלו למצוא סוגים שונים של חיפוי אבן, קרמיקה או שיש לקירות המטבח.

ישנם יתרונות רבים בחיפוי קירות המטבח, מעבר לפן האסטטי, קיר מטבח עם חיפוי אבן יקל עלינו בניקיון ובשמירה על מראה חדש לאורך זמן. אפשרויות העיצוב הם אין סופיות ונותנות לנו אפשרות לעיצוב עתיק עד מודרני.

מה חשוב לשים במטבח

כשבוחרים ציוד מטבחים חשוב להבין מה הצורך שלכם במטבח. המטבח הוא חדר מגוון המשרת מספר מטרות. זהו איזור בו נפגשים כל בני המשפחה ומבלים בו בדרך כלל זמן לא קצר. כל אחד מבני המשפחה רואה במטבח תכלית אחרת. יש מי שזקוק למטבח כדי לבשל, יש מי שנכנס אליו רק כדי לאכול, יש מי שאוהב לשבת ולעשות שיעורים או סתם לקרוא עיתון ויש מי שהופך את המטבח למשרד קטן. אך לפני הכל, חשוב שבכל מטבח יימצאו כמה אביזרי בסיס שבלעדיהם מטבח הוא לא מטבחים. אביזרים אלו הם מקרר, כיור, מתקן לייבוש כלים ומכשיר כלשהו לבישול כמו תנור, טוסטר אובן ו/או כיריים. בנוסף צריך כלי בישול בסיסים כמו מערכת של כמה סירים, מחבת אחת או שתיים, קרש חיתוך וסט של כלים כמו סכינים, מקצפה וכפות ערבוב.

אביזרי מטבח מקצועיים

האביזרים שצוינו לעיל אמורים לספק את צרכי הבישול הבסיסיים ביותר. אך מי שרוצה מטבח שמתפקד קצת יותר מחימום אוכל מהמקרר או מקום לשבת בו צריך לרכוש כמה אביזרים נוספים ובהם תנור, מעבד מזון (שכולל בלנדר) בעזרתו תוכלו לקצוץ, לחתוך, לערבל ולעשות את כל הדברים החשובים במטבח והמהדרין אף יצטיידו במיקסר כדי להכין עוגות ולחמים תוצרת בית.

0/5 (0 Reviews)

shanatova