עיצוב פנים – דירות ומטבחים

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

התחום של עיצוב דירות הוא רק חלק קטן מהעולם הרחב והמגוון של עיצוב פנים. צריך לדעת לא מעט על מנת שהעיצוב יהיה טוב, יעיל ונכון לכל חלל ויש חשיבות עצומה להתאמה אישית של העיצוב עבור הטעם האישי של מי שגר בבית. יהיו מקרים שבהם יהיה צורך לעצב דירה שלמה ובמקרים אחרים יבחרו בעלי הדירה לעצב רק חלל אחד או חדר אחד, למשל את המטבח. ההגדרות והציפיות שיוגדרו בתחילת התהליך תהיינה אבני היסוד שעל בסיסן יבוצע התהליך כולו ואפשר יהיה להכריז האם היה מוצלח או שיש צורך לבצע תיקונים או שינויים כלשהם. כמו בכל תחום מקצועי אחר – עיצוב דירות בכלל ועיצוב מטבח בפרט, הוא נושא שצריך להיות מלווה על ידי מעצב פנים מוסמך, מוכשר ומנוסה.

כאשר יגיע לדירה מעצב פנים שיש לו ניסיון רב ועשיר בתחום עיצוב בתים הוא מיד יראה דרך העיניים המקצועיות שלו איך יהיה הכי כדאי למקם רהיטים, להניח חפצים שונים או להכניס צבע למקום. צביעת קירות, מיקום שולחן או מיטה, בחירה של פריט נוי כזה או אחר, או במקרה של עיצוב חדר המטבח: האם לבצע חידוש שיש, האם להחליף את השיש, איזה צבע השיש, איזה סוג השיש, כיצד להתאים את הפונקציונליות של המטבח בהתאם ללקוח וכדומה – כל אלה החלטות שלא נלקחות כלאחר יד ויש להשקיע בכל אחת מהן לא מעט מחשבה. יחד עם זאת – צריך כל רעיון או מחשבה להתאים לטעם האישי וההעדפות האישיות של מי שגר בבית או שיעשה שימוש בחדר הספציפי על מנת שהוא ירגיש שייך למקום ולחלל.

עיצוב דירות - עיצוב המטבח

איך מתבצע תהליך של עיצוב דירות?

על מנת שהתהליך יעבור כמו שצריך חשוב לדעת שכדאי להתאזר בסבלנות ולפעול על פי כמה שלבים:

• הכרות עם המעצב שילווה את התהליך. כמו כל התקשרות עם איש מקצוע – חשוב מאד גם כאן שתהיה תקשורת טובה איתו.

• כדאי להתרשם מעבודות דומות שהמעצב ביצע על מנת להבין את סגנון העיצוב והעבודה שלו.

• תיאום ציפיות – חשוב לומר בדיוק מה החלל שדרוש לעצב, מי אמור לעשות בו שימוש (כלומר – מי גר בדירה) ומה חשוב יותר או פחות למי שגר בדירה. לעיתים יהיו אלה אנשים שכבר יש להם דעה או רעיון בנוגע לעיצוב ובמקרים אחרים יהיו אלה לקוחות שהמעצב ילווה יד ביד למן השלב הראשוני.

• הצעת רעיונות על ידי המעצב וביצוע הדמיות – כיום מציעים המעצבים שימוש בתוכנות מחשב מתקדמות שבעזרתן אפשר לבצע הדמיות ולראות איך תיראה הדירה בסיום התהליך. בדרך זו אפשר לבחון האם הכיוון טוב ונכון או שכדאי לבצע שינויים כבר בשלב התכנון. למשל התאמת שיש למטבח, בחירת סוג השיש הן מבחינה עיצובית והן מבחינה פונקציונלית.

• לאחר אישור ההדמיות ו-וידוא שהעיצוב הסופי אכן מתאים לצרכים והדרישות ומקובל על הלקוחות אפשר להתקדם לשלב הבא והוא ביצוע עבודות בדירה במקרה הצורך וכמובן רכישת הפריטים והרהיטים המדוברים.

שיש איכותי לעיצוב דירות

ברוב המקרים תהליך של עיצוב דירות אורך כמספר שבועות ובסופו שמחים הלקוחות להיכנס לגור בדירה חדשה ויפה שהושקעה מחשבה רבה בעיצוב שלה ובשילוב של כל חפץ, פריט ורהיט שממוקמים בה.

לקטלוג המלא של שיש אבן קיסר – לחצו כאן

0/5 (0 Reviews)

shanatova