שילוב נכון של שיש וקרמיקה במטבח

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

המטבח הוא חלל בעל חשיבות יתרה בבית, הרי בו אנו נמצאים לא מעט זמן בשגרת היום יום, מבשלים, אוכלים, מדיחים כלים ואפילו סתם יושבים בו על שולחן הבר וקוראים ספר או עיתון. בעת עיצוב המטבח או בנייתו מחדש, עלינו לשים דגש על פרקטיות, ובכן לשלב חומרים איכותיים שיאפשרו לנו ליהנות מהמטבח לאורך שנים רבות. ניתן לומר כי החומרים הדומיננטיים בחלל הם דווקא סוגי שיש למטבח וקרמיקה אשר עוטפים כמעט את כל חלל המטבח (פרט לארונות כמובן שעשויים מעץ), ולכן ישנה חשיבות רבה בבחירת חומרי אלה, הן מבחינת עיצובם והן מבחינת האיכות שלהם. אגב, ניתן לשלב בניהם בצורה חכמה וכך לקבל מטבח יוקרתי ומרשים.

איזה שיש ואיזה קרמיקה מתאימים לכל סגנון עיצובי

בבחירת קרמיקה ושיש, בראש ובראשונה עלינו לבחור אותם על פי העיצוב הכולל של המטבח, וזאת במטרה שהם ישתלבו בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים בחלל. שימת לב לפרמטר זה תאפשר לכם לבחור את הגוון הנכון, את הגימור המתאים לחלל וגם את גודל אריחי הקרימה בצורה נכונה.

למטבח בסגנון כפרי – סגנון כפרי מתאפיין בגוונים חמים ונעימים המזכירים מעט את הטבע, ולכן השיש שיתאים למטבח בסגנון כפרי הוא בגוון כהה כמו – אפור כהה, חום, שחור וכו’. הקרמיקה שתתאים היא בגוונים נועזים יותר, או רגועים כדי לאזן את גוון השיש, כדוגמת אריחי קרמיקה מסוג מט בגוונים בז’, אפור כהה, חום, בורדו וכו’. מובן שתוכלו לשלב כמה סוגי אריחי קרמיקה, סוג אחד שיכסה את הרצפה בחלל וסוג נוסף שיחפה את הקיר באזור הכיור.

למטבח בסגנון מודרני – מטבח בעיצוב מודרני יהיה במראה סולידי, אך עם טוויסט בחלל שיכול לבוא לידי ביטוי בגימור מעניין, בגוון נועז ששובר את הלובן, בטקסטורות הקיימות על השיש או על אריחי הקרמיקה ואפילו שילוב של אריחי קרמיקה מעניינים בחלל המטבח. תוכלו ללכת על גוונים בהירים וכהים ואפילו צבעוניים במיוחד כמו – טורקיז, תכלית, כחול, כתום, וורוד, ירוק וכו’. כמו כן, תוכלו לשלב אריחי גרניט פורצלן הנחשבים לבעלי מראה יוקרתי ושיש מאבן קיסר הנחשב לפופולרי.

למטבח בסגנון קלאסי –  מטבח בסגנון קלאסי יהיה בעל מאפיינים קלאסיים ועדינים, כמעט בלתי נראים, כאשר הגוונים בו יהיו אחידים יחסית וישדרו שיק שנובע מפשוטות. תוכלו ללכת על גוונים בהירים כדוגמת אריחי קרמיקה בהירים בגווני לבן, שמנת, אפור בהיר, תכלת ואפילו אריחים בכמה צבעים, אך בצורה סולידית ומעניינת. את השיש תוכלו לבחור בגוון מט בהיר במיני צבעים עדינים המאפיינים את המראה הקלאסי.

לסיכום, בחירת קרמיקה ושיש למטבח היא אחת הבחירות החשובות, ולכן יש לתת את הדעת בעת הבחירה ולהכיר היטב את הסוגים השונים הקיימים בשוק, וכמובן להתאים את הגוונים והטקסטורות לסגנון המטבח.

למידע נוסף לחצו כאן והשאירו פרטים

0/5 (0 Reviews)

shanatova