שילוב נכון של שיש על הבר

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

בנייה של בר משקאות בבית מזמן לא קשורה באופן ישיר רק למי שאוהב לשתות מבוקר עד ליל אלא ההפך הוא הנכון, בר משקאות ביתי מתאים לכל מי שאוהב לארח ובין היתר להגיש משקאות חריפים, משקאות קלים, קוקטיילים וכיוצא בזאת, במטרה להפוך את האירוח לאיכותי ומשובח יותר. את הבר נכון להציב במקום בולט ונגיש. במדינות מעבר לים, ככל שבר המשקאות איכותי יותר, כך נחשב המארח לעשיר יותר ומהמעמד הגבוה. הדבר הראשון שמארחים בעלי בר ביתי אוהבים לעשות הוא להכניס את האורחים אל הבר ולהעניק להם משקה ורק אח”כ מובילים אותם להכיר את יתר בני המשפחה. עכשיו נשאלת השאלה, הכיצד בוחרים ומחליטים כיצד ומאילו חומרי גלם נכון לבנות את הבר בדגש על סוג שיש שנכון לשלב בו.

הכירו את השיש למטבח שישנה את איכות חייכם

שיש למטבח, כמו גם שיש לבר עבור בית ספר לברמנים או בביתכם הפרטי, ראוי שיהיה שיש איכותי. שיש איכותי הוא שיש שמצליח עם השנים לשמור על מראה חדש וכל זאת באמצעות טיפול מינימאלי במרוצת השנים. אין צורך לשפשף עם חומרי ניקוי אגרסיביים, אלא מספיק מים וסבון וכדי שהברק ישמר ניתן האפשרות להשתמש בחומרי ניקיון עדינים. המלצה חמה היא לבחון את שיש אבן קיסר, שיש אשר מגיע במגוון נרחב של צבעים, סגנונות ומרקמים. השיש חזק דיו, הוא מוצק אין בו נקבוביות והוא כאמור וכמומלץ, עמיד מפני כתמים ושריטות.

אם הייתם חלק מהתלמידים במהלך קורס ברמנים, לבטח נחשפתם לשיש איכותי אותו התקינו בבר. כל עוד אתם מבינים את חשיבות הבר והתפוקה בו, כמו גם החשיפה שלו לכתמים ולכלוכים בלתי הפיכים, כך תקפידו לרכוש את השיש הנכון לכם. השקעה כיום בבר איכותי, תחסוך לכם השקעה ומאמץ מיותר בעתיד וההפך, ככל שתקלו ראש כיום בבחירה, כך השיש עתיד להיהרס במהירות יחסית ותדרשו להחליפו בחדש או להסתפק בשיש בלוי.

כך בונים בר איכותי ופרקטי

על מנת שהבר אותו אתם בונים לא יגרום לכם לעבוד קשה במהלך היום יום, יש להקפיד ולבנות אותו נכון כבר מהשלבים הראשונים ובמילים אחרות נכון לשלב חומרי גלם איכותיים שקל לנקות ולתפעל ובין היתר, שיש קיסר איכותי ופרקטי, שלא סופג שריטות ולא סופג כתמים וכמו שקל ללכלך אותו במהלך הכנות המשקאות, כך גם קל לנקות אותו. חשוב לזכור כי בר משקאות מכיל בין היתר יינות רבים, כך שהרכבת שיש לא נכונה, תגרום לכתם שאי אפשר יהיה להסיר אותו. כמו שאתם דואגים להרכיב שיש למטבח איכותי שיעמוד “בלחצים” הרבים במהלך הבישולים ובכתמים (בין היתר של הירקות הקצוצים, לרבות כוסברה שמפרישה מיצים שעלולים לחלחל אל השיש ולהשאיר כתם), כך עליכם לדאוג באשר לשיש אותו תרכיבו בבר המשקאות.

0/5 (0 Reviews)

shanatova