שיפוץ השיש עם איטום אפוקסי

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

שיפוץ השיש הישן הוא תהליך שיכול לכלול בתוכו שורה ארוכה של מהלכים ועבודות מגוונות לרבות עבודות אינסטלציה, חשמל, ריצוף, גבס, עיצוב בעץ, איטום וכדומה, ובכל אחת מהעבודות האלה יהיה עליכם ליישם טכנולוגיות שונות, חומרים שונים וכמובן אנשי מקצוע שונים, המתמחים כל אחד בתחום הספציפי. אחד מהתחומים היותר מקצועיים הקיימים בתהליך של שיפוץ הבית, ונחשב גם לאחד הטרנדים החמים ביותר בעולם עיצוב הפנים הוא איטום ועיצוב באמצעות רובה אפוקסי.

מעבר לקטלוג שיש קיסר לחץ כאן!

חומר איטום בעל מראה מבריק, בוהק והומוגני

המדובר ברובה, חומר איטום שאותו אפשר למצוא בחריצים שבין אריחי הרצפה או אריחי הקרמיקה במטבח או באמבטיה, אלא שבמקרה זה מדובר בחומר אפוקסי, המשלב מרכיבים פולימריים שמעניקים לרובה מראה יוצא דופן. אם הרובה הקלאסית היא בעלת מראה שניתן לאפיין אותו יותר כעפר, כאבן או כחומר יבש, הרי שאיטום באמצעות רובה אפוקסית מאפשר ליצור משטחים גדולים בעלי מראה מבריק ובוהק, ואף ליצור מגוון רחב של עיצובים בשלל גוונים ושילובי צבעים, ובשלל דוגמאות עיצוב לבחירת הלקוח.

מגוון רחב של אפשרויות עיצוב

יחד עם זאת, מגוון האפשרויות שפותחת בפניכם רובה אפוקסי הוא עצום, ולכן חשוב מאוד שתדעו כיצד לבחון את כל האפשרויות, כיצד לסנן את האפשרויות המתאימות לכם ביותר, וכיצד לבחור בעיצוב ובדוגמא המתאימים לכם ביותר, תוך שאתם מתבססים על עקרונות עיצוב מקצועיים בלבד, ולא על טעם אישי או מצבי רוח זמניים. כדי להבטיח שכך תבוצע העבודה בביתכם, אתם רוצים לבצע את התהליך באמצעות אנשי מקצוע מיומנים, המתמחים באופן ספציפי בעבודה עם רובה אפוקסי.

ביצוע העבודה על ידי אנשי מקצוע מיומנים

במסגרת העבודה יש לוודא שהרובה אכן משיגה את מטרת האיטום בצורה מושלמת, ומעבר לכך, שהיישום שלה מאפשר ליצור את דוגמת העיצוב הנדרשת בצורה מושלמת, ללא שקעים, ללא דפורמציות ובצורה אחידה, חלקה ומפולסת. מאחר ומדובר על יישום הרובה לצורך יצירת משטחים רחבי ידיים, ולא כדי רק כדי לסתום חריצים, אין מקום לביצוע העבודה עם חומר זה על ידי אנשים שאינם מתמחים ספציפית בתחום.

0/5 (0 Reviews)

shanatova