שיש, איטום ועיצוב מטבחים

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

עיצוב ובניית מטבחים הוא עסק יקר לכל הדעות ורבים מחפשים דרכים להוזיל את עלות המטבח. אחד הדרכים היא לעצב ולתכנן את המטבח בכוחות עצמינו ללא עזרה ממעצב בתחום. עיצוב מטבחים עצמאים יתכן ויקטין את עלויות המטבח אך האם הוא כדאי? האם יתכן ובטווח הארוך יגרם לנו יותר נזק מתועלת?

בחירת שיש למטבח

שיש למטבחים הוא אחד המוצרים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעיצוב הבית. עיצוב השיש ישפיע רבות על המראה הכללי של המטבח ויקרין על מראה הבית. בנוסף, איכות השיש חשובה לעבודה נוחה במטבח ושיש איכותי ישמור על המראה לאורך שנים רבות. לכן חשוב לבחור שיש למטבחים בצורה חכמה ונכונה, תוך מחשבה על אופי השימוש שלכם במטבח והצרכים השונים שלכם ושל בני המשפחה האחרים.

ניתן לרכוש היום שיש למטבח שעשוי משלל חומרים כמו שיש אמיתי, גרניט, עץ ועוד. אחד החומרים הפופולאריים בזמן האחרונות הוא שיש אבן קיסר שמהווה אפשרות מצוינת בתכנון מטבחים מעוצבים איכותיים וברמה גבוהה.

כיום כל נושא המטבחים מתחיל בשיש איכותי ומיוחד למטבח לא משנה באיזה סגנון מדובר אם זה מטבח כפרי, מטבח מודרני, ואפילו מטבח הייטקי, בכולם השימוש בשיש איכותי ויפה גורם למטבח המעוצב לעלות בכמה וכמה רמות של איכות ויופי.

יתרונות עיצוב מטבחים בכוחות עצמינו

  • מחיר – אין ספק שעיצוב מטבח בכוחות עצמינו והזמנתו מנגר למשל, יוזיל את המחיר של המטבח. שכרו של המעצב יחסך מאיתנו וכך נוכל להשקיע מעט יותר באלמנטים אחרים או חומרים יקרים יותר. האן חשוב לציין כי חברות המתמחות בייצור מטבחים משקללות פעמים רבות את שכרו של המעצב במחיר ולא ניתן להפריד בין השניים.
  • דיוק – עיצוב מטבחים לאומת קניית מטבח “מוכן” יאפשר לנו להתאים את המטבח בדיוק לצרכים ולרצונות שלנו. מעצב מטבחים עשוי לנסות לעצב לנו מטבח על פי האופנה האחרונה מבלי שזו תתאים לסגנוננו האישי או לסגנון הבית.
  • פונקציונאליות – כשמדובר בעיצוב מטבחים בסיסי, כלומר לא עיצוב מההתחלה אלא עיצוב סביב קולקציות קיימות יתכן ונאלץ להתפשר רבות על השימושיות של המטבח.

חסרונות

  • חוסר ניסיון – אין ספק שתחום של עיצוב מטבחים דורש מעבר לעין טובה גם ניסיון רב. עיצוב מטבח הינו מורכב בשל המערכות השונות הממוקמות במטבח וכוללות חשמל, מים ואינסטלציה, גז ועוד. חוסר ניסיון בתחום של עיצוב מטבחים עלול להוביל לתקלות שלא צפינו להם, מן הסתם לאדם מן השורה אין ניסיון בתחום.
  • שימוש ומעוף – התחום של עיצוב מטבחים כולל לא רק את היפה והאסטטי אלא גם את השימושי. מעצבי מטבחים נדרשים לא אחת למצוא פתרונות יצירתיים לאכסון ושימוש. לנו, שאנשים שלא באים מן התחום ישנה ראיה צרה יותר וחוסר ידע לגבי חידושים והמצאות בתחום המטבחים. אין ספק שמטבחים מעוצבים בקפידה ושימושיים להפליא אכן מתוכננים על ידי מעצבים מקצועיים.
  • אחריות – אין ספק שכאשר מדובר בעבודה שהוזמנה מבעל מקצוע יש לה “אבא ואימא” וכתובת לתלונות, לקיחת אחריות ובעיות בהמשך הדרך. אם עבודת העיצוב והתכנון נעשית על ידינו אין לנו לאן לפנות.

כמעט הכי חשוב: איטום המטבח

במידה ואתם מעוניינים לאטום את המטבח שלכם, כדאי לפנות לחברה מקצועית בעלת ניסיון בתחום האיטום. כאשר באים לחפש חברת איטום, חשוב מאד למצוא חברה שלקוחות ממליצים עליה, כך תוכלו לדעת כי מדובר בחברה מקצועית שמעסיקה עובדים שמצבעים את העבודה בצורה הטובה ביותר.

אפשרות של איטום התזה

פעולת איטום בהתזה היא פעולה בה אנשי מקצוע מתיזים עם חומר נבחר במטרה לעצור את הרטיבות. פעולת איטום בהתזה היא פעולה אותה מבצעים בעלי מקצוע בעלי ניסיון בתחום. במידה ואתם מחפשים קבלן בהתזה, כדאי לבצע סקר שוק במטרה למצוא את הקבלן המתאים ביותר.

לסיכום הכי כדאי לפנות לבעלי מקצוע איכותיים בכדי שיעזרו לכם להגיע לעיצוב המטבח שאתם רוצים. בחברת שיש פאר תמצאו את המומחים בתחום שיש למטבח שיעזרו לכם להתאים את השיש לפי הצרכים הייחודיים שלכם.

0/5 (0 Reviews)

shanatova