שיש שחור

איך לייצר מודרניות טבעית במטבח באמצעות שיש השחור

בעולם העיצוב, הצבע השחור נחשב לצורה האולטימטיבית ביותר של תחכום ומסתוריות. עם זאת, הרבה אנשים חוששים להכניס צבע שחור למטבח שלהם מתוך אמונה כהים יוסיפו למטבח מימד “כבד”. במציאות, שחור יכול להיות בחירת עיצוב חכמה שתוסיף אלגנטיות רבה למטבח שלכם. המסתורין היפיפה של שחור לעולם לא יצא מהאופנה.

הנה כמה סוגי גרניט שכדאי שתשקלו אם אתם רוצים לשלב שחור מסתורי במטבח שלכם:

שיש שחור

דגם 1620 Soprimo:
שיש זה מסוג אבן קיסר  מציג דפוס יפיפה של בועות שחורות וקווי מתאר לבנים.

שיש שחור

דגם אבן-קיסר 5003:
אבן טבעית יפיפייה בצבע שחור עם קווים אפורים שבורים, דפוס שנותן הרגשה של חיבור לטבע במטבח שלכם.

שיש שחור


דגם אבן-קיסר 4170:
אם מדברים על יצירת מסתורין, הדגם הזה בצבע שחור ואפור כהה באמת יוצר תחכום ומסתוריות בחלל בו הוא נמצא.


ישנן דרכים מרובות ושונות לשלב שחור במטבח. אין מקום לטעויות כשהולכים על המראה הקלאסי של ארונות מטבח לבנים ואבן שיש שחורה תחתם. הדלפקים השחורים יבליטו את הצבעים הבהירים מה שנותן מראה אלגנטי ומרענן למטבח.

ניתם גם להשתמש בשחור כדי להבליט את הדלפק. אי שחור במטבח יכול בקלות להפוך למרכז  תשומת לב יפיפה. אם בוחרים צבעים בהירים לשאר המטבח, אי השחור במרכז המטבח יבלוט כמו פנינה. העיניים של האורחים ימשכו לכיוון האי השחור שבאופן טבעי ירגיש חם ומזמין.

לעיתים חומר הגלם של השיש השחור יכול להיות אמיד וחזק יותר מזה של השיש הבהיר – מה שהופך אותן להשקעת טווח ארוך טובה לכל בית.

לסיכום השימוש בשיש שחור רחב ומלא אפשרויות, בין אם זה כדי ליצור מסתורין ותחכום, לתת ניגודיות לצבעים הבהירים יותר, לתת לנו איזון עם האור הטבעי במטבח או כדי למשוך את תשומת ליבנו אליו כשהוא במרכז.

חברת שיש פאר זמינה להעניק לכם ייעוץ בכל עת במספר הטלפון הבא: 073-7594877

0/5 (0 Reviews)

shanatova