שיש אבן קיסר 8551

5003

שיש אבן קיסר 8551

גלריה:

072-3943503

על הדגם:

חברת אבן קיסר היא מחלוצות שוק משטחי הקוורץ הטבעיים. מאז הקמתה של החברה הפכה לאחת מהחברות המובילות והדומיננטיות ביותר בתחומה בארץ ובעולם לשיש למטבחים. קולקציית אבן קיסר כוללת ארבע קולקציות המתעדכנות בהתאם למגמות עיצוב בינלאומית.

אבן קיסר מייצרת משטחיים יוקרתיים עשויים קוורץ, המתאימים לשימוש בפרויקטים של מגורים ושל עסקים, כמשטחי עבודה למטבח, כחיפויי קיר ורצפה, כארוניות בחדר האמבטיה, וכמשטחים נוספים לחללים פנימיים. אבן קיסר משלבת יופי ועיצוב לצד עמידות ואיכות, ומאפשרת לכם לתת ביטוי לדמיון העיצובי שלכם.

משטח אבן קיסר Amethyst Rock 8551 מיועד לכל מי שאוהב להרשים, להפתיע ולהפגין חשיבה מחוץ לקופסה, במטבח ובכלל. משטח 8551 עשוי כתמי צבע סגולים היוצרים אפקט של תנועה מרתקת במשטח עצמו, עם מערבולות רנדומליות ואדוות של צבע סגול על כל גווניו ולבן. להשלמת המראה היוקרתי, מומלץ להתאים את אבן קיסר 8551 לארונות מטבח בגוונים מרהיבים. חובבי המראה הדרמטי יכולים לבחור במטבחים בצבע שחור, הנראים נהדר על הרקע הסגול של המשטח. לחילופין, ניתן להתאים לו ארונות מטבח בצבע קרם, שיוצרים ניגוד עדין לסגול הכהה, או ארונות בצבע לבן

צבעים במטבח שיתאימו לאבן קיסר 8551

0/5 (0 Reviews)

לאיזה צבע יתאים השיש?

שיתוף:

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

shanatova