אבן קיסר – כל מה שצריך לדעת

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

שילוב שיש בחלל הבית מקנה לו מראה יוקרתי מהודר, והוא יכול להפוך כל חלל משמים ליוקרתי ומרשים. את השיש משלבים לרוב במטבחים, אך לא רק. ניתן לבנות גם עמודי שיש בחלל הבית על מנת ליצור מראה מרשים, ניתן לבנות מדרגות משיש, ריצוף משיש ועוד. כיום, מעצבי פנים ואדריכלים רבים ממליצים ללקוחותיהם לשלב את חומר השיש בחלל הבית, על מנת להעשיר את החלל ולהקנות לו מראה יוקרתי. חומר השיש מיובא מארצות שונות מרחבי העולם והוא עובר ליטוש ועיבוד מקצועי ולאחר מכן הוא מיובא לארץ כפלטות מיוחדות.

יש לא מעט סוגי שיש בשוק, אך החומר הבולט הוא – שיש אבן קיסר. חומר זה הוא אחד החומרים הנוחים ביותר לעבודה, וניתן ליצור ממנו עיצובים מרשמים בשל נוחות העבודה איתו. לשיש אבן קיסר יש יתרונות רבים שהופכים אותו לפופולרי ומבוקש בפני המונים. בואו נראה את היתרונות של חומר שיש אבן קיסר:

חומר ידידותי, קל ניקוי ומרשים

שיש אבן קיסר הוא אחד החומרים הנפוצים ביותר בטבע הוא מוכר לנו כבר שנים רבות. את חומר זה היו משלבים בטירות וארמונות יוקרה באירופה ורבים מייחסים לו איכויות רפואיות וסגולות שונות, מה שהופך אותו למבוקש ופופולרי. מעבר לכך, אבן קיסר מיוצרת בתהליכים אשר ידידותיים לסביבה, במבחר גוונים מרשימים, בדקורציות מרהיבות והוא חומר קל לניקוי ותחזוקה.

חומר בעל אסתטיקה יוצאת דופן

על ידי שיש אבן קיסר ניתן לעצב מגוון רב של דקורציות וצורות מרשימות במבחר רב של צבעים שמהם קשה להתעלם. מעבר לכך, ניתן ליצור ממנו אפקטים מרהיבים אשר משולבים עם אבנים חצי יקרות וליצור ממנו אפקטים של תאורה מרשימים לכל חלל, אם זה כשיש למטבח, מדרגות, חיפוי קיר, רצוף, עמודי נוי ועוד מגוון רב של דקורציות מרשימות המתאימות לכל חלל.

את שיש אבן קיסר ניתן למצוא בחנויות רבות בכל רחבי הארץ, אך כמובן שיש לרכוש רק במקומות אמינים אשר מציעים חומר משובח ואיכותי ולשלבו בטוב טעם בחלל ועל פי הקו העיצובי של הבית.

למידע נוסף אודות שיש אבן קיסר תוכל למצוא בקישור הזה.

0/5 (0 Reviews)

shanatova