בחירת שיש למטבחים מעוצבים

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

עיצוב המטבח מחדש הוא תהליך שצריך להשקיע בו מחשבה רבה. ישנם כמה וכמה אלמנטים שצריכים לקחת אותם בחשבון – כל אחד מהם לחוד וגם השילוב שלהם ביחד זה עם זה. כל אחד היה רוצה שהמטבח שלו ייחשב כמיוחד וככזה שיכול להימנות על רשימה של מטבחים מעוצבים ולכן בחירת השיש היא חלק מהותי מעיצוב המטבח.

משטח השיש מהווה אחוז ניכר מהמטבח והדגם שייבחר יהיה גם בולט לעין מבחינה עיצובית וגם עליו להיות מתאים ונוח לעבודה מבחינת הייעוד שלו במטבח. על משטח השיש בעצם מונחים כל החפצים, המכשירים והציוד שבעלי הבית משתמשים בהם על בסיס שוטף וכמובן שלשיש ישנן תכונות שצריך לקחת בחשבון כדי להיטיב לבחור נכון.

מה נכלל תחת המונח מטבחים מעוצבים?

מטבח מעוצב נחשב כזה כאשר מושקעת מחשבה בכל אחד ואחד מהאלמנטים שלוקחים בו חלק וגם בשילוב שלהם זה עם זה – צבע הקירות, חיפויי פורמייקה, צבע הארונות וחומר הגלם שממנו הם עשויים, עובי, צבע ודגם השיש, הכיור המעוצב ואפילו צבע מכשירי החשמל במטבח. שילוב נכון של כל האלמנטים האלה ייצור מטבח מעוצב שבו ניתנת תשומת לב לפרטים הקטנים וכל הפרטים בעצם גם עומדים בפני עצמם וגם מהווים חוליה מהמכלול כולו.

ישנם כמה וכמה סוגים של שיש למשל: שיש קיסר, וכדאי להבין את ההבדלים ביניהם כדי לדעת איזה יהיה הכי מתאים לכל לקוח בהסתמך על הדרישות האישיות שיש לו מהמטבח שלו וגם כמובן על ההעדפות האישיות שלו. כל אדם יאהב דגם ודוגמא אחרים  וגם יעדיף עובי או סוג אחר של שיש. כדי להבין לעומקם את ההבדלים בין הסוגים ולוודא שמבצעים את הבחירה הנכונה מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע הבקיא בתחום ומכיר את עולם השיש על בוריו.

למה כדאי להשקיע בנושא של מטבחים מעוצבים?

המטבח הוא חדר מהותי וחשוב מאין כמוהו בבית. לעתים קרובות פינת האוכל נמצאת גם היא במטבח ולכן מדובר באזור בבית שמתקיימות בו פגישות משפחתיות חשובות. כאשר מתאספים כל בני המשפחה יחדיו כדאי שיהיה להם נוח ונעים במטבח המעוצב.

0/5 (0 Reviews)

shanatova