חיפוי זכוכית למטבח

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

עבודות הזכוכית לצורכי עיצוב הפנים הופכים לנפוצים יותר ויותר בעיקר במטבחים הקלאסיים והמודרניים במקרים של שטחי הרמוניקה, שטחי עבודה כמו שיש ואיי מטבח. אלמנט הזכוכית הוא אחד האלמנטים המבוקשים ביותר במטבח המודרני.

בחברת שיש פאר תוכלו למצוא את מיטב מוצרי הזכוכית לעיצוב עשיר ויוקרתי של המטבח המתובל בעיצוב בקו נקי ומעודן בסגנונות השונים.

חיפוי זכוכית לאי תנועה – שילוב נכון של עבודת הזכוכית

חיפוי לאי תנועה מעבר ליכולת שלו לתת את אפשרות העבודה הנוחה במטבח עשוי להשתלב מצוין בדואט יחד עם חיפוי זכוכית שיוסיף לו את הקו הנקי אותו אתם מחפשים. בחברת שיש פאר תוכלו למצוא סגנונות עיצוב בקו נקי ואפילו בקו עיצובי הכולל דוגמאות שונות על גבי חיפוי הזכוכית ואפשרות להזמנת חיפוי זכוכית שכזה בהזמנה אישית על פי בקשתכם. מאחר שאי התנועה במטבח מיועד פעמים רבות לצורכי עבודות הכנת הבישול יש להצטייד בזהירות יתרה בעת חיתוך ירקות ופעולות אגרסיביות כגון הנחת תבשילים באופן ישיר על החיפוי.

בשיש פאר באפשרותכם לקבל חיפוי זכוכית לצורך הנ”ל החסין לחלוטין מפני לכלוך של מזון מסוגים שונים, המאפשרת לכם רמת ניקיון ואפשרות ניקוי הכתמים לאחר ההכנה במהירות וללא מאמץ.

כדאיות ואפשרויות עיצוב חיפויי זכוכית לשיש

השיש הוא המקום עליו מתבצעת העבודה העיקרית ונמצא בדרך כלל בקרב להבות ותבשילים חמים. במקרים כאלה כדאי מאוד להיזהר ולהימנע עד כמה שניתן מהנחת תבשילים חמים וחיפוי זכוכית בעל שכבה כפולה בקרבת אזור הבישול. הזכוכית הינה חומר רגיש הנוטה להיסדק בתנאים חמים במיוחד כמו אש או לחץ חום גבוה במיוחד. בשיש פאר ידע רב שנים בתחום עיצוב חיפוי זכוכית ועיצוב באמצעות זכוכית בחדרי האמבטיה והמטבחים ומספקים מוצרי איכות מעוצבים לכל צורך וטעם בהתאמה אישית ללקוחות שלנו לאורך השנים.

שבץ את הזכוכית – עיצוב זכוכית משובץ

לא רוצים לחשוב כל כך הרבה? צודקים! אצלנו בשיש פאר תוכלו לקבל עיצוב חיפוי שיש משובץ כלומר חיפוי שיש מזכוכית באזורים שונים אליהם לא מגיעים התבשילים החמים . על ידי פעולות אלה תוכלו להימנע מנזקים לחיפוי השיש ולקבל עיצוב ייחודי ויוקרתי בדיוק כמו שאתם אוהבים. העיצובים של פאר שיש כוללים עיצוב של משטחי שיש מאבן קיסר דקורטיבית מקורית ושיש מסוג K-STONE אחד מהמשטחים היוקרתיים ביותר בתחום המטבחים, המאפשרים שילוב עבודות זכוכית ייחודיות כמוהן תוכלו למצוא רק אצלנו בחברת שיש פאר.

מעוניינים לקבל ייעוץ אישי טלפוני או פגישה ללא התחייבות? צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם מידע וייעוץ בהתאמה אישית במיוחד עבורכם!

0/5 (0 Reviews)

shanatova