טיפים לעיצוב מטבח עם שיש

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

לא משנה אם מדובר בשיש גרניט, שיש אבן קיסר, שיש אלמנטו או שאתם מתכננים חידוש שיש מכל סוג אחר – אין ספק שמדובר בשטח נרחב ומשמעותי במרחב ה’בישולי’ שלנו, ולכן חשוב לבחור אותו בקפידה, כך שיתכתב בהרמוניה עם שאר חלקי הבית. אין בחירה אחת נכונה לשיש, אך בהחלט נלקחים בחשבון התקציב שלכם, הסגנון העיצובי שלכם והצרכים שלכם מהמטבח כולו. הנה כמה טיפים לעיצוב מטבח עם שיש מאת המומחים שלנו, שיבטיחו לכם עבודת עיצוב יפהפיה.

שיש שיהיה נכון לזמן ממושך

עיצוב מטבח הוא לא דבר שאנו עושים בכל יום. בשונה מפינות העיצוב השונות בבית, הנעשות גמישות בהתאם לאופנה, לפרקטיקה של הבית או לטעם המשתנה שלנו – עיצוב מטבח הולך איתנו שנים ארוכות קדימה. המטבח, לב הבית, הוא המקום בו המשפחה מתכנסת לסעוד יחד, בו ראשי המשפחה (או כל חובבי הבישול בה…) מבשלים לרוב וזהו ללא ספק הלב הפועם של הבית. כיוון שכך, חשוב לבחור שיש שיתאם את הצרכים שלכם, את החוזק שאתם זקוקים לו ואת הסגנון העיצובי שלכם.

סוגים שונים – בחירה אחת

כשתתחילו לברר על סוגי השיש השונים, תגלו שיש לא מעט כאלה. יחד עם זאת, ישנם כמה סוגים בולטים הנחשבים לפופולריים יותר. שיש אבן קיסר, למשל, נהנה מיתרונות רבים – מדובר באבן קיסר יציבה וחזקה, אטומה לחדירת לחות ומים וגם מבחינת הסגנון – זהו שיש יפהפה. לצידו תוכלו למצוא שיש גרניט, המצטיין ביכולת לדחות כתמים ושריטות, ולכן מחזיק מעמד במראהו המהוקצע זמן רב. בסופו של דבר, עליכם לבחור את מה שישמש אתכם הכי טוב – האם אתם מבשלים המון במטבח? האם אתם זקוקים לשטח שיש נרחב? האם אתם נהנים לרדד, לחתוך ולקצוץ על השיש עצמו? לכל אלו יש השפעה על הבחירה שלכם.

הרמוניה נינוחה

משטח השיש ללא ספק “תופס” את העין. הוא נרחב וחולש על איזורים רבים במטבח ועל כן חשוב לשלב אותו בהרמוניה עם שאר חלקי המטבח. לא זו בלבד, אלא שמעצבים רבים בוחרים להתחיל את מלאכת העיצוב דווקא מבחירת השיש – ולא משאר חלקי המטבח. כך למשל, העדיפו לבחור ארונות מטבח שישתלבו איתו בנינוחות. ארונות המטבח לא פחות חשובים בתוצאה הכוללת, ולכן שימו דגש על המרחב הכללי מבחינת צבע, סגנון כללי, מקומות איחסון, חלוקה נוחה לתאים ועוד. מלבד ארונות המטבח, ישנה חשיבות רבה גם לפרזולים השונים במטבח והשפעתם על העיצוב הכללי שלו. כיאה לעידן המודרני, תוכלו ליהנות מטכנולוגיות מתקדמות, עיצוב מרהיב וסגנונות שונים – תעשייתיים, כפריים ועוד – שיעצבו לכם את המטבח בטאצ’ קטן שמוסיף המון.

לא בכדי השיש נמצא איתנו כל כך הרבה שנים. הוא חזק, משתלם, יציב לאורך זמן ומאפשר עבודה נוחה ונקיה. בחרו את השיש הנכון ביותר עבורכם – אנחנו נשמח לסייע ולהיות לצדכם לאורך כל הדרך.

ראה גם: קטלוג שיש אבן קיסר

0/5 (0 Reviews)

shanatova