כל הפרטים על שיש אבן קיסר

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

המגמה של יצירת מקום אידיאלי בבית הפכה לפופולארית יותר כאשר אנשים החלו להבין את הצורך במקום שקט ומרגיע כחלק בלתי נפרד בעולם המודרני. שיש אבן קיסר הפך ברבות השנים לשם נרדף לאמינות ואיכותיות. ישנן מספר שאלות המטרידות אנשים הבוחרים שיש אבן קיסר: האם הוא עמיד בפני חום? ואילו דגמים ניתן למצוא?

האם שיש אבן קיסר עמיד בפני חום?

אחת השאלות שאנשים שואלים את עצמם בבואם לרכוש שיש אבן קיסר היא האם שיש אבן קיסר עמיד בפני חום, כי אנשים מניחים דברים חמים על המשטח, מה שעשוי לגרום נזק. שיש אבן קיסר עמיד בפני חום ואינו מושפע מטמפרטורות נמוכות, אך יחד עם זאת משטח אבן קיסר עשוי להיפגע כאשר משנים את הטמפרטורה באופן קיצוני. לפיכך, כדאי לא להניח סירים או מחבתות חמות על המשטח. כמו כן, כדאי להשתמש בתחתית חסינת חום על המשטחים כגון סיר חשמלי.
ולכן כיום ברוב המטבחים ניתן למצוא משטח נייד שעליו נניח את הכלים החמים בסיום הבישול דבר המונע פגיעה בשיש.

אילו דגמים ניתן למצוא?

שיש אבן קיסר מתאים לחללים שונים בבית החל מחלל המטבח ועד לחלל האמבטיה. ניתן למצוא את כל המשטחים בגוונים שונים,כאשר שיש אבן קיסר מתחלק לארבעה סגנונות:

  • קלאסיקו: קולקציית קלאסיקו הינה קולקציה קלאסית וססגונית המשתנה בהתאם לטרנדים האחרונים של האדריכלים והמעצבים.
  • סופרמו: קולקציית סופרמו מבוססת על תהליך ייצור המוגן בפטנט וכולל מגוון רחב של חומרים הקיימים בטבע.
  • מוטיבו: קולקציית מוטיבו מבוססת על תהליך ייצור מיוחד המפיק אפקט של תלת מימד מובלט המוסיף אלמנט עיצובי מרשים. קולקציית מוטיבו משלבת בין טכנולוגיה ועיצוב מרהיב היוצר מראה משטח מובלט.
  • קונצ’טו: קולקציית קונצ’טו הינה קולקציה העשויה מאבנים יקרות שנחתכות בעבודת יד, מה שיוצר משטח ייחודי ושונה.

מדוע לבחור בשיש אבן קיסר?

ויזואליות ויופי: שיש קיסר מגיע במגוון דגמים המאפשר לכל מעצב או לקוח לבחור את משטח השיש המתאים לו ביותר. כיום כבר אין צורך לבחור דגמים שאינם מתאימים, אלא להתאים את הצבעים בצורה הטובה ביותר כך שיהיה ניתן ליצור מראה מושלם.

  • עמידות: שיש אבן קיסר שומר על מראהו במשך שנים ארוכות, זאת בזכות העמידות מפני שריטות שנפוצים בעיקר בחלל האמבטיה או המטבח.
  • קלות תחזוקה: משטח שיש של אבן קיסר עמיד בפני כתמים ולא דורש איטום או שימוש בחומרי ניקוי מיוחדים. לסיכום, בבואכם לבחור שיש אבן קיסר.

אם בעבר אבן הגרניט הייתה שלטת בעולם השיש ורבים העדיפו לבחור בה וקיוו למצוא אבן שונה ומשופרת יותר, כיום אבן קיסר מהווה חידוש בתחום השיש. שיש אבן קיסר עשוי מאבן קוורץ ונחשב לעמיד במיוחד. שיש אבן קיסר כולל תכונות חיוביות כגון עמידות וחוזק המהווה שם נרדף לאיכות ואמינות. הדגמים השונים של השיש כוללים אמירה ייחודית המתאימה למקומות שונים ולא רק למטבח הביתי, אלא גם למשרד או לחדרים שונים בבית.

0/5 (0 Reviews)

shanatova