מטבחי יוקרה – הסטנדרט החדש

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

מטבחי יוקרה הם מטבחים מעוצבים ונוחים שפשוט מזמינים אתכם להיכנס ולבשל. לכל משפחה מגיע מטבח מפנק ומרשים. למה לא להשקיע במטבח יוקרה מושלם שיקלע לטעמכם האישי ויוסיף חן לכל הדירה?

טיפים לעיצוב מטבחי יוקרה

אם החלטתם לעצב מטבחי יוקרה, לפניכם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר:

    • ארונות על פי הזמנה – מטבח יוקרה נבדל ממטבח רגיל בכמה רמות. ראשית כל, מדובר במטבח נוח ומותאם אישית לצרכים של הטבח. בנוסף לכך, המטבח עשוי מחומרי גלם משובחים ומעוצב ללא רבב בצורה כזאת שהופכת אותו למרשים ביופיו. על מנת לשדרג את המטבח שלכם ולהפוך אותו למטבח בסטנדרט יוקרתי, חשוב להזמין ארונות מטבח ומכשירי מטבח מותאמים לחלל, לאביזרי המטבח וכמובן לטעמכם וסגנונכם האישי. אל תחפשו ארונות קיימים בחנויות אלא תזמינו את מטבח חלומותיכם אצל נגר מקצועי.
    • חשיבות הצבע – בבחירת המטבח המושלם, יש חשיבות לבחירה נכונה של הצבע. קיימים חומרים רבים מהם ניתן לבנות את המטבח, צבעים שונים ומרקמים מגוונים. בימינו יש העדפה לצבעים בהירים במטבח. מטבחים לבנים ובהירים מקנים למטבח תחושה נעימה, עתידנית, מרווחת וסטרילית.
    • תאורה – בעיצוב מטבח היוקרה שלכם, התחשבו בתאורה הטבעית של החדר. אור שמש המאיר את המטבח יכול להוסיף לעיצוב אלפי מונים, בעוד שתאורה לא מוצלחת עלולה להעכיר גם על המטבח היוקרתי והמושקע ביותר.
    • עיצוב מינימליסטי – עיצוב מינימליסטי של שיש למטבח מוסיף לתחושת היוקרה. בעבר היה נהוג להציג לראווה את כל הסירים והצנצנות, כוסות וכלי המטבח. כיום עומס כזה בפרטים נחשב לא אסטטי ולכן מטבח יוקרתי הוא מטבח שמסתיר את כל אביזרי המטבח בצורה מתוחכמת בארונות האחסון.
    • שימוש בזכוכית – זכוכית הוא חומר גלם מושלם למטבח יוקרה. תוכלו לעצב דלתות מזכוכית, קבינטי זכוכית או אפילו שולחן שקוף העשוי כולו זכוכית. ניתן לשחק עם העובי והמרקם של הזכוכית ולבחור את הסוג המתאים ביותר למטבח שלכם.

שיש למטבח יוקרתי בלי לשבור קופת חסכון

ישנם כמה דרכים שיעזרו לכם לעיצוב מטבחי יוקרה בסטנדרט החדש אך לא לבזבז כסף רב מדי. אחת הדרכים היא לא לשבור קירות. מדובר בשיפוץ מורכב המצריך כסף רב ולכן אם אין לכם צורך אמיתי בהרחבת חלל המטבח, מומלץ להשאיר את כל הקירות במקומם ולבנות את המטבח המושלם בחלל הקיים. הטיפ השני הוא לעצב את המטבח במידה ולא יתר על המידה. אנשים נוטים להיסחף ולהגזים עם פרטי העיצוב המיותרים והיקרים מדי. אל תשכחו כי מטבח יוקרתי נועד להיות מטבח פשוט, נגיש ונוח לכולם.

0/5 (0 Reviews)

shanatova