מטבח, שיש והקשר בניהם

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

מעצבי פנים רבים מכירים את הסיטואציה כאשר ניגשים לעבודה הקשורה לעיצוב פנים הבית, החל מצבע ארונות המטבח, החומר ממנו יהיו עשויים, סגנון המטבח, שיחות טלפון למעצבת אחרת, התייעצויות, לבטים, ריבים בין בניי הזוג על שיפוץ המטבח החדש או קניית מטבח חדש ועוד המון… הסיבה היא שנוצר מצב כזה הינה שהמטבח כל כך חשוב לנו והוא מהווה את מרכז הבית ואפילו אולי..את מרכז חיינו לפעמים…

מטבח – מרכז הבית

אם נחשוב לרגע על מטבח מעוצב , נגלה שסביבו אלו שתמיד נמצאים הינם בניי הבית, מתחילים את יום היום שלנו במטבח- שותים קפה, נרגעים לקראת היום החדש שבא עלינו, חוזרים מהעבודה בערב או בצהרים כשכל המשפחה מתכנסת, אוכלים, מדברים מעבירים חוויות מהיום שעבר עלינו ועוד… גם באירועים מיוחדים כמו בחגים, ימי הולדת, או סתם כשמזמינים חברים לבית להתארח המטבח לוקח חלק חשוב בהכנת האוכל ועוד…מהסיבות שתוארו כאן, ניתן להבין מדוע נושא זה כה רגיש לכולנו.

המטבח והשיש

ניתן לומר במילים אחרות כי המטבח מכתיב לנו את העיצוב של הבית ומהסיבה הזו, כדאי לנו לשים דגש על הדברים הקטנים שיוצרים את המטבח לחדיש ויפה יותר כמו השיש למשל… שיש המטבח הינו בעל חשיבות מבחינת העיצוב והן מבחינה פונקציונאלית. על מנת שתיהנו ממטבח עם מרחבים שיקנה לכם בישול נינוח יותר וממטבח שישרת אתכם לאורך זמן ויישמר , כדאי לדעת לבחור בשיש הטוב ביותר עבורכם מבחינת החומר ממנו הוא עשוי וגם מבחינה המראה שישתלב בצורה הרמונית עם המטבח עצמו.

המטבח והשיש שילוב מנצח

כפי שציינו במאמר זה, ישנה חשיבות רבה לשיש מכיוון שהוא גם מתחבר פיזית למטבח, לארונות שלו וכו וגם מכיוון שיש לו חלק נכבד בעיצוב. סוגי השיש הקיימים:

  • שיש קוריאן: ניתן למצוא מגוון רחב של צבעים וסוגים משיש זה, יחד עם זאת, שיש זה נחשב למשטח העבודה הכי אמין וחזק נגד שריטות, לא דוהה, קל לניקוי ונשמר לאורך זמן. בנוסף, אם הינכם אנשים שאוהבים שינויים בחיים, שיש זה יקל עליכם בכך שתוכלו ללטש אותו באמצעות איש מקצוע ולחדש את מראהו לחדיש ושונה מבעבר.
  • שיש אבן גרניט: ניתן למצוא מטבחים העשויים מגרניט בעיקר במטבחי קבלן, חומר זה הינו נפוץ מאוד ומהסיבה הזו מחירו זול באופן יחסי. חשוב לציין שאבן גרניט הינה רכה ומהסיבה הזו היא נסדקת בקלות וחשוב לדעת עם איזה חומרי ניקיון כדאי להשתמש על מנת לשמור על חיוניותו.
  • שיש אבן קיסר: שיש זה מגיע במבחר של עיצובים וגוונים לבחירתכם, זהו חומר אחיד ודחוס, אמיד בפני שריטות, כתמים וסדקים, מה שמקנה עבורכם שקט נפשי למשך שנים, חומר זה ידוע בחוזק ואמידות רבה.
0/5 (0 Reviews)

shanatova