מתי כדאי לשלב שיש גרניט?

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

עד שלא תקימו בית משלכם ותצטרכו להחליט כיצד ייראה המטבח, או עד שלא תשפצו את המטבח הישן שלכם ותתקדמו למטבח חדיש ויוקרתי יותר, יכול להיות המאמר הזה לא יהיה רלוונטי בשבילכם. עם זאת, אם החלטתם לחדש את המטבח, כדאי שתבינו דבר או שניים על שילוב שיש גרניט ומתי הוא כדאי.

מהו שיש גרניט?

בחירת שיש למטבח היא אחת הבחירות הגורליות לגבי עיצוב ונוחותה מטבח שלכם. כמו שכבר אפשר להבין, השיש הוא הבחירה האולטימטיבית לכל מטבח והשאלה היא רק איזה שיש נבחר, כלומר מאיזו אבן, כאשר שיש למטבחים מסוג גרניט הוא הבחירה הפופולרית ביותר בישראל. עם זאת, ישראלים רבים לא מכירים את האבן הזו היטב, לא מכירים את התכונות שלה ולא יודעים אלו אפשרויות הבחירה מכילה בתוכה. אבן גרניט היא אבן חזקה מאוד, היא עמידה לאורך זמן והמאפיינים שלה הופכים אותה לקלה לשילוב בכל מקום.

היתרונות החשובים בשילוב גרניט ולמי הם מתאימים

  • אבן גרניט היא אחת האבנים הקשות ביותר שיש בטבע ולכן המטבח שלכם יהיה חזק, עמיד ויציב. כמובן שהבנייה של האבן מטבע הדברים לא תהיה פשוטה וגם לא צפויה להיות כל כך זולה, ולכן למי שאין תקציב גבוה אולי האבן לא תתאים לו. אבן הגרניט עמידה מאוד לטווח הארוך ולמרות המחיר הגבוה שלה והקושי לסתת אותה וליצור ממנה דוגמאות רבות, היא עמידה מאוד לטווח הארוך וכך למעשה היא השיש החדש שלכם יהיה נכס לשנים רבות.
  • אבן גרניט היא אחת האבנים היוקרתיות ביותר שיש. המראה שלה יכול להיות מושלם לכל עיצוב אך בראש ובראשונה היא מקרינה עיצוב יוקרתי. כמובן שהעיצוב הוא עניין של העדפה אישית ויש אנשים שלא יאהבו את המראה המחוספס שלה או את ההדפסים שעמם האבן מגיעה. מי שרוצה מטבח מיוחד ויוקרתי יכול ליהנות עם אבן גרניט אך באותה מידה יש אנשים שיעדיפו מראה חלק יותר או שונה בעיצובו.
  • אבן גרניט יכולה להגיע בכמה גוונים כאשר רוב הגוונים יהיו כהים. למי שמתאים מטבח כהה, שיש גרניט תהיה בחירה מושלמת. היתרון של גוונים כהים הוא שהכתמים לא נראים בהם. אבן גרניט באופן כללי היא אבן חזקה מאוד אך בגוון הבהיר יותר יכול להיות שהכתמים כן ייראו והניקיון שלה יהיה מורכב יותר.

משטח עבודה חזק שלא נסדק

אחרי שדיברנו על העיצוב ועל העמידות לאורך שנים, הגיע הזמן לדבר על ההתאמה הטובה ביותר: זהו השיש המושלם לבשלנים. אם אתם אוהבים לבשל ואתם מבלים במטבח לא מעט זמן ביממה, שיש למטבחים מסוג גרניט יהיה השיש האולטימטיבי. המשטח אינו נסדר בקלות וגם כאשר הוא כבר נסדק, הסדר לא מתרחב. אבן הגרניט לא סופחת מים וכך נשמרת לאורך זמן ואפשר גם לחתוך עליה ירקות ופירות בלי חשש.

אנו בשיש פאר נשמח להציג לכם את כל סוגי השיש למטבח הבא שלכם, לעיצוב מושלם ועמידות לאורך שנים. שיש גרניט ועוד סוגים רבים אחרים מחכים רק לכם, פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם!

0/5 (0 Reviews)

shanatova