שיש אבן קיסר: היתרונות

קטגוריות

מאמרים אחרונים

  • 2021-04-21

אחד האזורים הפעילים במטבח הוא השיש, לכן חשוב לבחור בחומרים הנכונים והאמינים ביותר כשבונים אותו. כדי לבחור את האופציה הטובה ביותר עלינו להכיר את המאפיינים של החומרים שונים. דלפק במטבח חשוף למכות, חיתוכים, שינויים קיצוניים בטמפרטורה, שמן, חומצות ועוד. ולכן, הוא צריך לעמוד בקריטריונים הכרחיים כמו: חוזק, אמידות, קלות הניקוי ובנוסף קריטריונים של אסטטיקה ועיצוב.

שיש גרניט היא בחירה קלאסית ונפוצה למטבחים. עם זאת, אבל בשנים האחרונות חומרים נוספים נהיו נפוצים יותר: דלפק קוורץ אבן קיסר.

אמיד ואמין

קוורץ הוא מהחומרים הקשיחים ביותר בטבע, אמיד לכתמים, שריטות וסדקים. משטחי קוורץ אמידים לחום, קור ולכימיקלים יומיומיים. קוורץ הפך ללא ספק לאחד החומרים הנפוצים ביותר במטבחים בשנים האחרונות. המאפיינים שלו, במושגים של חוזקה צפיפות טובים משל אבן גרניט.

נקיון קל

קוורץ אבן קיסר הוא חומר טבעי, אבל במקום חיתוך אחיד כמו גרניט, הוא בנוי מחלקים קטנים עם פיגמנטים. כתוצאה מכך הוא הרבה יותר אחיד ואסטטי, שלא כמו חומרים אחרים, הוא נתון לגימור אחיד ואלגנטי למטבח.

תחזוקה וניקיון

משטחי קוורץ אבן קיסר מוכחים כמשטחים שקל לנקות ולתחזק עם חומרים נגישים. עבור רוב המוחלט של הכתמים, מים וסבון כלים יספיקו כדי לוודא שהמשטח מצוחצח ונקי. במצבים מורכבים יותר, אנו ממליצים להשתמש בחומר ניקוי והברקה של חברת סנו המיועד עבור שיש אבן קיסר וגרניט.

שותף לכל החיים

בזכות מאפייניו הטבעיים שיש אבן קיסר יוכל ללוות אתכם ולשמור על יופיו המקורי לאורך שנים ארוכות, זו אחת הסיבות לכך שהפך לסוג השיש הנמכר ביותר בעולם.

בזכות בחירות נכונות והתקנה מקצועית, שיש אבן קיסר יהיה תוספת יפה ואמינה למטבח שלך.
לשיחת ייעוץ התקשרו אלינו עכשיו: 073-7594877

0/5 (0 Reviews)

shanatova